تصویر هاستینگ

تایید ایمیل دامنه های بین المللی

بعد از ثبت دامنه بین المللی،  رجیسترار یک ایمیل تاییدیه از reseller club به ایمیل شخص ثبت کننده دامنه ارسال می کند که باید با کلیک روی لینک موجود در ایمیل، احراز هویت مشخصات وارد شده را انجام شود. در غیر اینصورت دامنه فعال نخواهد شد و پیغام pending validation در صفحه دامنه نمایش داده خواهد شد. نکات مهم:
این پست آموزشی است ، در دیموهاست این مراحل توسط کارشناسان بخش پشتیبانی انجام میشود و نیازی به انجام این امور توسط کاربران نخواهد بود.
1- در صورتی که جهت تایید بر روی لینک فعال سازی در بازه زمانی مقرر کلیک نشود و approve انجام نشود، باید از طریق ارسال تیکت این مورد را به پشتیبانی اعلام کنید تا دوباره درخواست ارسال ایمیل فعال سازی از طرف پشتیبانی به رجیسترار ارسال شود. 2- DNS های ست شده بر روی دامنه تا قبل از تایید دامنه متصل نخواهند شد و بعد از تایید دامنه بین 30 دقیقه تا 2 ساعت (در صورت صحت انجام مراحل) دامنه به DNS ها متصل خواهد شد. دقت داشته باشید باید کش مرورگر را پاکسازی کنید(ctrl + shift + r) 3- در ضمن ممکن است ایمیل فعال سازی در فولدر Spam و یا Junk شما باشد. شما باید بین 6 الی 12 ساعت منتظر دریافت ایمیل از این رجیسترار باشید.

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =