تصویر هاستینگ
ایرنیک

ساخت شناسه کاربری ایرنیک

ایجاد شناسه کاربری

جهت ثبت دامنه های (.ir) به شناسه (Handle) از مرکز ثبت دامنه های آی آر (Nic.ir) نیاز است. این شناسه به منزله نام کاربری شما در ایرنیک خواهد بود که بعد از عضویت در مرکز ثبت دامنه های IR به ایمیل شما ارسال خواهد شد. برای اینکه بتوانید از طریق دیمو هاست به ثبت دامنه ir اقدام نمائید، ضروریست ابتدا این شناسه را از سایت ایرنیک دریافت نمایید. برای ایجاد شناسه کاربری به سایت NIC.IR  وارد شده و بر روی گزینه ساختن شناسه کاربری کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود نوع شناسه ی مورد نظر را با توجه به نیاز خود انتخاب و روی گزینه ی تکمیل فرم و دریافت شناسه کلیک کنید.

 

پس از انتخاب نوع شناسه وارد مرحله بعدی میشوید که در آنجا باید موارد ستاره دار را طبق تصویر زیر تکمیل کنید:

توجه! در این صفحه باید رابط های مجاز را طبق تصویر زیر روی “آزاد برای نمایندگان فروش” قرار داده که دیمو هاست بتواند ثبت و تمدید دامنه شما را در دسترس داشته باشد.

بعد از تکمیل فرم و قرار دادن رابط های مجاز روی “ آزاد برای نمایندگان فروش” ، بر روی “بازنگری” کلیک کرده و روی ادامه بزنید ، در انتها از مرکز ایرنیک اطلاعات شناسه برای شما از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

لطفا موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

-مرکز ثبت دامنهٔ ‎.ir به تقاضای افرادی که اسناد هویتی آن‌ها با مشخصات درج شده در شناسهٔ کاربری متغایر است، ترتیب اثر نخواهد داد و مرکز در پذیرش درخواست این اشخاص هیچگونه مسئولیتی متقبل نمیشود .

-دقت بفرمایید که ایمیل  تکراری برای ایجاد شناسهٔ کاربری مورد قبول واقع نمیشود.

  • به دلیل اینکه مکاتبات مرکز ثبت دامنه از طریق ایمیل با شما انجام میشود، خواهشمندیم نشانی ایمیل خود را که مکرر از آن استفاده می‌نمایید، وارد کنید.

-پرسش محرمانه و پاسخ آن، راهی ست برای پیشگیری از دسترسی غیرمجاز افراد ناشناس به شناسه و حساب کاربری شما که نیاز است تنها شما این جواب ها را بدانید پس خواهشمندیم در حفظ جواب های محرمانه ی خود دقت و توجه خاص نمایید.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =